Rabu, 01 September 2010

Indonesia dilecehkan Blogger

tulisan ini di ambil dari www.indonbodoh.blogspot.com

mohon bagi yang merasa Nasionalismenya dilecehkan menutup situs ini www.indonbodoh.blogspot.com..Bersatulah Indonesia..


liat ke bawah sampai tuntas...

Indon Nationality Song(Lagu Indoneia Raya yang Dilecehkan)

Indonesial tanah cairku
Tanah tumpah muntahku
Disanalah aku merangkak hina jadi kubur
Indonesial negara miskin ku
Bangsa Busuk dan Tanah Miskinku
Marilah kita semua tidur
Indonesial negara miskinku

Mati lah tanahku
Modar lah negriku
Bangsaku rakyatku semuanya
Miskin lah jiwanya
Tidurlah badannya
Untuk Indonesial miskin


Indonesial Miskin
Mampus modar
Datang kerja Malaysia
Tapi TKI Jadi perampok
Rompak Malaysia bawa wang ke Indon
Indonesial Pendatang Haram
Miskin lah miskin lah
Datang Haram ke Malaysia
Tiada paspor
Bila kena tangkap dan hantar balik
Kata nya Malaysia jahat


Indonesial negara perampok
Indonesial menghantar perampok maling
Pekerja TKI Indonesial
Hantaq pi Malaysia
Indonesial Maling
Merampok lagu Malaysia
Mengatakan itu lagu mereka


Indonesial Tanah yang hina
Tanah gersang yang miskin
Di sanalah aku miskin untuk selama-lamanya
Indonesial Tanah puaka
Puaka Hantu Kita semuanya
Negara luas hasil bumi banyak tapi miskin
Datang minta sedekah di Malaysia
Marilah kita mendoa Indonesial brengset


Gersang lah tanahnya mundurlah jiwanya
Bangsanya rakyatnya semuanya
Tidurlah hatinya mimpilah budinya
Untuk Indonesial miskin
Indonesial tanah yang kotor tanah kita yang malang
Disanalah aku tidur selamanya bermimpi sampai mati
Indonesial! Tanah malang tanah yang aku sendiri benci


Marilah kita berjanji Indonesial miskin
Mati lah rakyatnya modar lah putranya
Negara miskin tentera coma pakai basikal
Miskinlah negrinya mundur lah negara nya
Untuk Indonesial kurap

Wednesday, December 23, 2009


INDON MALING Duit Lagi !

Pembantu rumah lari, anak majikan ditinggalkan
23/12/2009 5:05pm


KUANTAN 23 Dis.— Seorang pembantu rumah sanggup meninggalkan seorang bayi perempuan majikannya di dalam rumah keluarga itu yang berkunci di Taman Rasau Perdana di sini Isnin lepas kerana dipercayai lari mengikut teman lelakinya.


Mangsa, Nor Sharmila Sofian, 10 bulan, ditinggalkan seorang diri di atas katil bayi dalam rumah tersebut selama tempoh bapanya keluar berniaga dari pukul 8.30 pagi hingga 6 petang pada hari berkenaan.


Bapa mangsa, Sofian Abd. Rahman, 32, berkata, pembantu rumah yang dikenali sebagai Seri yang berasal dari Jawa Timur, Indonesia itu turut melarikan wang tunai miliknya RM3,000 selain barang kemas isterinya bernilai RM15,000.


"Ketika pulang ke rumah, saya mendapati pintu rumah tertutup dan berkunci lalu memanggil pembantu rumah beberapa kali namun tidak berjawab,” katanya kepada pemberita di sini hari ini.- Bernama




indon memang bangsa maling..pukimak punye indon..

Indonesia faham apa itu budaya, seni dan tamaddun?

Indonesia tidak faham apa:


- budaya/kebudayaan


- seni/kesenian


- tamaddun/peradaban


- hakcipta/copyright


- paten/patent


- hak awam/public domain




Tarian pendet budaya Indonesia atau budaya Bali?


Tarian goyang Inul budaya Indonesia atau seni pop dangdung yang dari lagu Hindustan?


Garuda itu helang Jawa atau dari metos India?


Wayang kulit itu khusus kepada Indonesia atau ada juga di Malaysia, Cambodia dan Thailand?


Teknik membuat batik dan corak batik Jawa itu khusus kepada Indonesia atau ada juga di Afrika Barat, Afrika Selatan, Jamaica, Malaysia?


Songket itu ada di Indonesia atau berasal dari tempat lain?




Indonesia mahu paten dan hakcipta dangdut dan mie bakso sebagai budaya aslinya?


Indonesia mahu tuntut Borobodur sebagai ciptaan asli Jawa atau diinspirasi dari budaya India?


Indonesia mahu tuntut cerita Ramayana wayang kulit sebagai asli di Indonesia atau dari budaya India?


Indonesia mahu tuntut martabak sebagai makanan asli Indonesia dan bukan inspirasi dari India dan Timur Tengah?


Indonesia mahu tuntut demokrasi sebagai budaya asal Indonesia?


Indonesia mahu tuntut pilihanraya untuk pemilihan wakil rakyat sebagai budaya asli Indonesia?




Indon cuma faham bahasa maki hamun kalau nak kalah panas telinga terus ajak perang macam budak.
INDON MACAM BUDAK...




Indogoblok : Malaysia maling tarian pendet! Mari kita bakar bendera Malaysia!


Indosiasia : Mana kau dengar tu?


Indogoblok : Dari SMS.


----------


Indogoblok : Malaysia curi batik! Mari kita bakar gambar Siti Nurhaliza.


Indosiasia : Aku tak maulah...kau bakar sajalah gambar dia, aku sudah buat sepanduk, "Ganyang Malaysia! Selamatkan Siti Nurhaliza!"


----------


Indogoblok : Malaysia itu semua penjenayah! Mari kita ajar mereka!


Indosiasia : Ya! Mari kita hack semua forum Malaysia untuk ajar mereka supaya jangan berjenayah!

Ape Benar Malaysia Curi Budaya INDON ?

Jawapannya gak benar sama sekali..




Media dan press (pers) Indonesia sering membuat berita palsu untuk menarik perhatian rakyat Indonesia terutama dalam isu hubungan antara negara tersebut dengan Malaysia. Penipuan ini dapat dilihat jelas apabila media negara itu mengatakan negara Malaysia mengklaim budaya Reog adalah budaya asli negara ini.


Padahal negara Malaysia tidak pernah membuat klaim sedemikian. Buktinya, dalam klip video Seni Reog yang dipetik dari laman Kementerian Kebudayaan, Kesenian dan Warisan (KeKKWa), ada mengatakan di mana asalnya seni budaya berkenaan. Sila tonton klip video di sebelah. Video ini telah diterbitkan oleh Jabatan Muzium dan Antikuiti, Muzium Negara beberapa tahun dahulu.


Begitulah sikap media Indonesia yang inginkan publisiti dengan menimbulkan isu2 murahan sebegini. Akhirnya, aktivis Seni Reog Ponorogo membuat demonstrasi yang akhirnya memalukan mereka sendiri.


Isu terbaru ialah isu bahasa. Media Indonesia juga telah membuat penipuan sekali lagi bahawa negara kita mengklaim bahasa Indonesia adalah miliknya. Diharapkan pengunjung Indonesia ke blog ini tidak mudah tertipu dengan taktik kotor media kalian.


Selain itu, diharapkan tuduhan Malaysia mengklaim rendang tidak ditelan bulat2 oleh penonton Indonesia. Ini kerana di negara ini terlalu banyak makanan asli yang boleh diwartakan. Terbaru, Menteri Kebudayaan, Kesenian dan Warisan Datuk Seri Dr Rais Yatim berkata, 72 jenis makanan asli negara Malaysia akan diwartakan sebagai makanan warisan.


Jenis makanan termasuk Sambal Neraka (Siam), Nasi Banchaan (Jawa), Nasi Periuk Kera (Sarawak), Niang Tau Fu Bok (Cina), Sambal Gerangau (Chettiar), Gedonchak (Pulau Pinang), adalah antara hampir 170 masakan yang unik dipamerkan di pesta yang pertama kali diadakan oleh KeKKWa itu.






Pernahkah Malaysia 'KLAIM' budaya bodoh itu Malaysia punya? gak benar! Mana lw INDON dgr nich? Dari koran bodoh INDON yach..??


MMG BODOH!


kecian dech INDON..


kak kak kak




Ternyata mereka ribut-ributan utk perkara sia2??
sememangnya itulah 'budaya' INDON..suka melakukan kerja yg SIA2..!!




boleh kasi tunjuk buktinya statement dr website tu yg mengatakan Malaysia 'klaim'?


salah..pemerintahmu yg mau mengalih perhatian rakyatnya kerna tak tertanggung korupsi, ekonomi,poverty etc etc segalanya dgn isu2 budaya whathehell kamu tuch..
at least kami boleh berfikir sendiri..gak telan bulat2 berita2 dan fitnah2..gak seperti INDON yg terus demo..as usual..


kak kak kak

Warung Di Indon Tiada Kerusi Meja Hanya Mencangkung Saja

apa punya ler miskin indon ni...buka warung pun tiada kerusi meja..sudah beli makanan..mau makan kena duduk katak (cangkung) makan...jika di Malaysia itu adalah zaman 40an-50an dulu ..skrg sudah hujung tahun 2000..sudah 2009..apa punya miskin indon ni...huhuhu




- Warung-warung Indonesia tak ada kerusi meja untuk pelanggan?


- Mungkin orang Indo makan minum macam orang barat di cocktail party sahaja kut, berdiri sahaja sampai ketar lutut....


- Ada kropok dan kuah kacang, tempe dan sambal kicap sebagai chips and dips di warung-warung Indonesia?


- Mungkin warung-warung di Indonesia banyak yang tepi jamban kut...


- Lepas makan, terus ke jamban sebab masakan dan kebersihan warung teruk kut...


kalu kerusi meja x de...mesti jmbn pun x de.....abis diorang nk melepas cam ne ,,????...aku dah agak dah...mesti berak merata-rata....memalukan...eee ee...


Pertama kali aku mendengar restoran di Indon ngak ada kerusi....mcm mana mau makan? Aku rasa kalau mau ke restoran di Indon mesti bawa kerusi dari rumah!! ha..ha..ha..


Miskin negara India pun ada kerusi.....


- Indo terkenal bukan warung tepi jamban, masak di tepi jamban, pelanggan makan tepi jamban, pengganas di tembak mati di jamban.


- Jamban penting dalam budaya Indo yang makan minum hidup mati di jamban.




Zaman sekarang masih ada lagi restoran di Indon yang tidak ada kerusi meja?,


Tidak dapat dibayangkan bagaimana ya,...tapi agak2
makanannya mesti murah ada diskaun 40% sebab tak ada kerusi meja.....


orang yg makan kat restoran mesti stress....

BABI GULING makanan asli indon ^_^

BABI GULING


Babi guling (di Bali disebut be guling) adalah sejenis makanan yang terbuat dari anak babi betina atau jantan, di mana perutnya diisikan dengan bumbu dan sayuran seperti daun ketela pohon dan lalu dipanggang sambil diputar-putar (diguling-gulingkan) sampai matang yang ditandai dengan perubahan warna kulit menjadi kecoklatan dan renyah. Awalnya babi guling pada mulanya digunakan untuk sajian pada upacara baik upacara adat maupun upacara keagamaan, namun saat ini babi guling telah dijual sebagai hidangan baik di warung-warung, rumah makan bahkan hotel-hotel tertentu di daerah Bali.


Nama babi guling untuk daerah Bali lebih dikenal dengan be guling. Sebetulnya be guling dapat dibuat dari jenis daging lainnya seperti itik dan ayam. Babi guling yang paling terkenal berasal dari kabupaten Gianyar.








KODOK MASAK TAUCO


Kodok rebus tauco merupakan menu andalan dari Rumah Makan Swieke Oen. Peraciknya adalah Ny. Oentari (33), warga Jl Kencowungu Tengah I No. 39, Semarang, Jawa Tengah. Hampir semua masakan yang disajikan oleh Ny. Oen berasal dari kodok.
Ternyata banyak juga yang menyukai masakan dari Kodok. Terutama dari kalangan keturunan yang ada di kota Semarang.“Kebanyakan sih pelanggan saya warga pecinan yang banyak tinggal di daerah Johar . Tiap hari, pasti mereka datang ke sini menikmati menu-menu yang dibuat dari kodok,” jelas Ny. Oen.Rumah Makan Swieke Oen berdiri sudah sekitar 10 tahun yang lalu. Spesialis makanan yang disajikan adalah kodok. Untuk cara masakanya ada banyak variasinya. Ada kodok yang digoreng dan direbus seperti kodok tauco. Semuanya sengaja dibuat supaya orang yang datang tidak bosan. Menariknya lagi, tersedia pula kodok jeroan, pepes kodok, dan pepes telur. Semuanya masih tetap menggunakan kodok. Untuk semua masakan yang terbuat dari kodok, Ny. Oentari menggunakan kodok yang berwarna hijau atau sering disebut kodok hijau. Katanya sih, dibandingkan kodok jenis lainnya, daging kodok hijau lebih enak dan lembut. Jika dimasak apa saja rasanya gurih.







segmen kenali makanan2 aneh indon!
hanya di indon sahaja...
hahaha... mengaku sahaja...
hanya indon makan babi guling...

hahaharammmm...

indon ni kadang2 dia suka makan babi cecah air kencing anjing..pelik!
aneh sekali makanan indon..makan macan nie..hoby atau nasib?

BABINDON makan babi sahaja kerja kamu ya


Siapa yg menyalak bagai anjing kurap tanpa tuan ? Mana janji yg mau nyerang ? Mana BENDERA UPAHAN PAHLAWAN PRIMITIP KAMU

Jgn jadi ayam kampungan .Lekas serang kami kalau lu anak indon yg katanya pahlawan keturunan babi jadian.
Jgn cakap besar DON kalau peler lu cuma panjangnya 5 inci.
Malaysia tidak berani tetapi tidak pernah gentar .Kami cuma ketawa menengok tingkah laku dan provokasi bodoh kamu mau nyerang .
Kenapa menunjukkan kebodohan indon yg sememangnya dtakdirkan jadi bodoh dan babu kami.


Kenapa don ,boring sangat ke ?
wahai BABBINDON..
Adakah kamu WARGA INDONESIA ATAU JAVANESSS ? Kamu itu BERBANGSA BIBIK BABU BABI BABINDON BABINDONESIAL BABINDONESIALANCHOW BABINDONLANCHOWKIT
Kamu itu kuli suruhan dan bangsa yang cuma menurut perintah. Bangsa yg rendah serendah rupiah. Bangsa korup sekurap anjing kurap.
Bangsa yg kurang mentaliti. Kalu d keras ,kamu akan jadi lebih keras dari batu.Kalu di apikan kamu akan jadi panas baran gila babi tanpa memikir kesahihhan faktanya. Bangsa yg suka adu domba. Bangsa yg suka d bego bego. Bangsa yang primitif yg masih mengamalkan kurafat. bANGSA yang mudah di pengaruhi pikirannya. Bangsa yg mudah di perbodohkan. Bangsa yg mudah menjual maruah dan bangsa. Bangsa pengkianat dan tali barut penjajah.
Bangsa yg menatang buah peler penjajah.
Bangsa Kamu juga mengamalkan menukakarkan diri jadi anjing jadian, mak lampir , sundel bolong dan macam macam benda pelik . Bangsa kamu cuma tidak boleh menukarkan diri menjadi babi jadian kerana sesungguhnya kamu ADALAH bangsa keturunan BABI ASLI.


Jgn crita banyak ..bila lagi anjing anjing & babi babi mu akan menyebrang ke Malaysia ini . CAKAP BESAR..bANGSA hina dan pariah.


HELLO DON BAMBU


Lebih baik lu beratur ramai d sepanjang selat Melaka mengadap Malaysia .DI tangan kiri genggam lah bambu runcing dan d tangan kanan genggam lah pelermu . Tunggu gempa bumi mengonanikan peler kamu pasti ledakan air peler mu bisa merobohkan KLCC ( BANGUNAN TERTINGGI DI DUNIA - KEMBAR PULAK TU


Woi INDOGS..
Bangsa bodoh .Memalukan pemerintah.Menunjukkkan kebodohan bangsa yang sememangnya bodoh dan tidak punya kawalan peraturan undang undang. Menjerit menyalak umpama anjing kematian tuan .Mana tuan mu SI BELANDA YANG MENINGGALKAN ANAK ANAK HARAM SEPERTI KETURUNAN MU..?


Anak haram ko ..emak ko kerja jilat lantai . jilat jamban rumaH kami demi sekolah kan ko ..lagi mau kurang ajar.. BABINDONKEY..


Mau menyebrang mau naik apa ..garuda ..air asia ..apa ada uang ..perlu kami titip ?


Lebih baik bungkus kain baju ko ,biar ku sludup masuk ke Selangor .Boleh kerja kandang babi cina dekat Dengkil..boleh jumpa keturunan ko babi ..

KEHEBATAN MALAYSIA

Tentera darat : Komando 69 (utama) dan lain-lain regiment


kelengkapan : M1911 pistol, 9 mm and 10 mm Heckler & Koch MP5,Benelli M1014, Remington 870,Colt M16A2 dan lain-lain


Tentera Laut : Paskau (utama)


Kelenkapan : Colt M4A1, SIG-553 LB assault rifle, M249 Squad Automatic
Weapon (SAW), MP5 submachinegun, M4 carbine equipped dan lain-lain


Kelengkapan Tentera Udara : Helicopter EC725 Eurocopter, Jet Su-30MK, F/A-18D, MiG-29, CN-235, Hawk MK 108, MK 208 dan lain-lain


Kereta Kebal dan kereta perisai : 1149 buah


Kenderaan Pengangkut : 2026 buah


Peluru Berpandu : 6446 biji


Jet dan Helikopter : 143 biji


Pembekal : United States, Russia, United Kingdom, Germany, Italy, Switzerland, Canada, Poland & South Africa


Tambahan : malaysia memiliki MBT/kereta kebal utama moden iaitu PT-91 M, tidak seperti INDON yang memiliki kereta kebal era perang dunia ke2. ditambah pula dengan sistem pelancar roket pelbagai guna (MLRS) dari Brazil yang merupakan antara tercanggih di dunia.


Malaysia juga memiliki jet pejuang sukhoi 30mkm yang termoden, malahan lebih baik daripada milik Russia kerana kombinasi peralatan dari Perancis, Russia dan Britan. Bakal membeli jet pejuang jenis MRCA(multi role combat aircraft) pilihan utama ialah super hornet f-18. Malaysia kini mula membina kapal perang sendiri, iaitu versi NGVP (new generation patrol vehicel) dengan bantuan teknologi Perancis.


Di tambah pula dengan Kapal Selam Scropene yang merupakan terbaik di Asia, diakui oleh pakar ketenteraan U.S sendiri, Scropene merupakan kapal selam yang tersenyap serta terpantas,lebih hebat berbanding Sjormeen singapura.


Malaysia juga bakal membeli sistem JERNAS daripada firma MBDA UK Ltd. iaitu sistem peluru berpandu pertahanan udara jarak dekat paling
canggih bernilai lebih RM1.188 bilion.






ayo .......!kita perang....!! KAPAN INDON akan MENYERANG ??? berpikirlah dua kali !

AYUH KEMARI ...MAU berenang atau mau berakit ..Biar kami penggal kepala ko..BABINDON..

MANA SI BUTA DARI GUA HANTU..
MANA PEMUDA BENTENG BETAWI ..
MANA GONDRONG ...
MANA JAKA KEMBUNG ...

APA SEMUA udah kembung ama air laut

Thursday, December 17, 2009


Hot: Malaysia beli Indonesia

banyak syarikat2 dan bank2 di indonesia sudah kami miliki.. tunggu masanya kami kuasai negaramu. kahkahkah






INDON MENYEMBAH USA - Bina BERHALA OBAMA

Peresmian Patung Masa Kecil Obama di Jakarta
Sebuah patung muda Barack Obama akan diresmikan pada hari Kamis, 10 Desember 2009 di Jakarta pukul 11.00 di lingkungan tempat tinggal dan tempat bermain presiden AS ketika masih kecil.





Warga AS Turut Kecam Patung Obama
Patung Obama semasa kecil di Taman Menteng, Jakarta Pusat.








Patung yang pertama didirikan di dunia ini, memiliki tinggi dua meter dan terbuat dari perunggu ini akan diresmikan di sudut Taman Menteng, Jakarta Pusat.


Gubernur DKI Jakarta Fauzi Bowo akan langsung memimpin upacara peresmian patung yang menggambarkan Obama pada usia 10 tahun, ketika ia tinggal di Jakarta dengan ibunya Ann Dunham-Soetoro, ayah tiri Obama, Lolo Soetoro dan adik tirinya, Maya.


"Patung ini dirancang untuk menginspirasi anak-anak Indonesia, untuk memberitahukan bahwa mereka bisa menjadi orang yang mereka inginkan," kata Ron Mullers, ketua non-profit, non-politik Obama, Teman dari yayasan yang mengumpulkan dana untuk proyek ini.
"Kami ingin anak-anak melihat patung ini dan berkata 'wow, dia pernah bermain di sekitar sini dan sekarang dia pemimpin dunia!", lanjutnya.


Sebuah kutipan yang diadaptasi dari mantan First Lady Eleanor Roosevelt., mengatakan "Masa depan adalah milik mereka yang percaya pada kekuatan mimpi-mimpi mereka."


Patung Obama tsb dirancang oleh Edi Chaniago, seorang Pematung Ancol.


10 penyandang dana yang memberikan kontribusi untuk proyek ini adalah Rudy Pesik, Mien R. Uno, Judith Soeryadjaya, Hashim Djojohadikusumo, Prananda Surya Paloh, Norman Chen, Benny Suyudono, Adistrya Sulisto, B Channel (televisi) dan Mitra-mitra lain yang peduli.


Para pejabat kota percaya tempat ini akan menjadi tempat wisata yang populer, bersama dengan rumah dan sekolah Obama pada saat masa kecil.








-----------------------------------
indon..indon..hehheheheh..

boneka amarika ya?kehkehkehkehkeh

indon anjing amerika..


mereka bangsa yg menjilat amerika..bangsa buduh..bangsa primitif..


tahniah nanti ada agama rasmi ke 7 BABINDON agama OBAMA


indon kan mengemis ke USA.....


bukti BABINDON bangsa BAR BAR

kenapa acha septriasa nyambung kuliah di malaysia?

Indon cakap unversiti depa first class, melahirkan insan. tetapi aneh Acha Septriasa tak sudi nak sambung kuliahnya di indon malah melanjutkan kuliah first degree di Malaysia. boleh seiapa jawab


http://www.cariartis.com/albums/Acha%20Septriasa%202/normal_acha_septriasa008.jpg


http://www.rujakmanis.com/gallery2/d/1826-1/Gaun_Acha_Septriasa_Bak+Kupu-kupu.jpg




Di Indon bukan sahaja university yang lembab, malah ngak ada cowo yang ganteng di sana.




kerana kuliah di universiti indon masih mengajar ABC.
die malu study kat indon...low class..




Alasan lain kerana
Dia adalah seorang penyanyi dan sambil kuliah dia menjadi penyanyi kat malingsia.
Dan dia sangat popular dan sangat di minati kat malingsia.


mana ada dia menyanyi di malaysia sekarang,dia masih sibuk dgn kulah dia la...buat pengertahuan kamu,acha sekarang bercinta dgn cowok dari malaysia. kenapa iya cowok di indonesia x grand iya?.




canselor universitas indonesia mennagis dan merayu minta acha sambung kuliah di indon, tapi acha enggan kerana kurang senang dengan kebuasan mahasiswa indon yang sememangnya beruk dan pervert melihat cewek manis seperti acha, sebab itu dia memilih malaysia kerana ternyata orang malaysia itu gentleman dan tau menghormati privasi orang lain.ada paham


Malah perancangan Acha sehabis kuliah mau terus menetap di malaysia yang permai, dan sekarang juga Acha sedang memohon untuk menjadi warganegara Malaysia. I love u ACHA.


kesian acha, gara gara memilih kuliah di malaysia, indon tuduh dia macam macam. bodoh la, dapat biasiswalah. patut pun acaha pilih malaysia.ruoanya mau melarikan diri dari kelompok manusia hipokrit yang banyak di indon. depan pura2 baik, belakang kutuk habis. munafik sungguh





Thursday, December 10, 2009


Org Malay di Indon jd ARTIS, tp Org Indon di Malay jd BABU, Kasihan!!

Org Malay di Indon jd ARTIS, tp Org Indon di Malay jd BABU, Kasihan!!


MALAY DI INDON
Ashraf sinclair
Miler


INDON DI MALAY
2 juta jd babu kah3x




agnes monica?


Stress ya.. Agnes monica yg asalnya etnis cina itu ya.. Tp ini realitas 2 org malaysia jd artis d indon, 2 juta indon jd babu d malaysia, mau nukar fakta ya


sape agnes monica??x pernah dengar pun dia...aku rase siti nurhaliza penyanyi terbaik asia...


TKI butuh duit bukan butuh Kewarganegaraan Msial!!
Bukankah Msial yg selalu merayu TKI untuk jadi warga negara Msial!!-> Fakta.
Naturalisasi WN Indo jadi WN Msial adalah yg termudah dibanding WN dari negara2 lain.

PANAS! Indon.. negara terkorup didunia 2009!

"Indonesia most corrupt in Asia - Survey".


INDONESIA is perceived as Asia's most corrupt economies, with last year's cellar-dweller the Philippines making a marked improvement, an annual survey of foreign business executives shows.


The March results are based on more than 1700 responses from 14 Asian economies plus Australia and the United States.


n a grading system with zero as the best possible score and 10 the worst, Indonesia got 8.32.
..........


Tahniah Indon!!!!:):)






anak2 seindon!
berpesta pora lah kalian dgn anugerah dan kemenangan ini!....


sudah hampir 15 tahon.. indon TOP 5 , negara yg terrrrrkorup!


korup ngan kurap same ek?...


semoga mereka berjaya di masa hadapan.adios


Korup dalam semua segi. tapi warganya asyik melekehkan malaysia macam la kita ni musuh besar depa. walhal pendatang tanpa izin depa melimpah ruah, jenuh kat malaysia. sampai aku melugai tengok muka leser depa.




Walah!! Walah!! Tahniah Indon kerna bisa ngalahkan Malaysia dalam kasus korup!!


Walah, aku pasti bangat seluruh bangsa Indon bangga kerna bisa ngalahin Malaysia dalam kasus korup!!


Ayuh Indon, terusin korup, makin bertambah korup, makin Indon terkenal serata dunia!!

Pembeli Friendster Perusahaan Malaysia

Jakarta - Akhirnya Friendster mengungkapkan siapa perusahaan asal Asia yang mengakuisisi situs jejaring sosial yang pernah populer itu. Sang pembeli adalah sebuah perusahaan asal Malaysia.


Seperti dikutip detikINET dari keterangan tertulis, Kamis (10/12/2009), perusahaan bernama MOL Global Pte. Ltd. telah diumumkan sebagai pihak yang akan mengakuisisi Friendster. MOL Global merupakan afiliasi dari MOL AccessPortal Berhad (singkatnya: MOL), sebuah perusahaan yang menyediakan layanan pembayaran online.


MOL Global akan membeli 100 persen saham Friendster. Setelah akuisisi tersebut selesai nanti, Friendster akan 'diboyong' ke Malaysia dan operasionalnya digabungkan bersama dengan MOL. Namun kantor Friendster akan tetap berada di beberapa wilayah, termasuk Amerika Serikat, Filipina, Malaysia dan Singapura.


Richard Kimber, Chief Executive Officer Friendster, mengharapkan akuisisi ini akan berdampak baik pada industri. "Perusahaan gabungan ini akan memberikan dukungan finansial, distribusi ritel dan infrastruktur e-commerce yang dibutuhkan oleh Friendster untuk mempercepat strategi kami dan memberikan pengalaman yang relevan secara lokal di Asia," ujar Kimber.


Friendster merupakan situs pertemanan yang sempat sangat populer di Indonesia. Meskipun harus diakui belakangan ini Friendster makin tergusur oleh situs jejaring sosial seperti Facebook.


Setelah akuisisi, Richard Kimber akan menduduki posisi Non-Executive Chairman. Sedangkan posisi CEO akan dipegang oleh Ganesh Kumar Bangah, Presiden dan CEO dari MOL.


Di balik MOL adalah Tan Sri Vincent Tan, Chairman dan CEO dari Berjaya Corporation Berhad. Berjaya merupakan perusahaan konglomerasi asal Malaysia dengan nilai kekayaan ditaksir mencapai USD 1,8 miliar.


BUKTI:


sumber: http://www.detikinet..com/read/2009/1...ahaan-malaysia










Malam ini Malaysia ada MALAM PESTA FRIENDSTER!!!


Jom ramai2 kita menari mambo cha cha cha


Xlama lg malay pasti akn beli fbook, twiter n myspace.. Kemudian lorh mau pake apa? TEMPEBOOK, TEMPETER, TEMPESPACE ya kah kah kah







Dianggarkan 70juta orang yg buka akaun di FS , satu pelaburan yg bijak kerna tapak sudah kukuh. Sekarang hanya tinggal untuk memperbaharui mana yang patut untuk terus kekal bersaing dengan laman sosial yg lain.




aku rasa indon ni ketinggalan zaman kot,frienster org dh lama pakai sblum facebook lagi.aku sendiri dulu pakai frienster sudah ada ramai kawan2 di situ...hahahahaha indon saje jer sbnr ny dia iri.tu..kamu ada fb x?,kamu mau kenal aku x dlm fb?.selamat pakai fb malaysia iya...


hooreyyyy!! indon rendahan dibeli malaysia!!




tidak lama kemudian .. INDONESIA AKAN KAMI BELI DAN KAMI JADIKAN JAJAHAN !


kah kah kah

Thursday, December 3, 2009


INDONESIA DIGANYANG Nurdin M Top (NMT) !!

Dikarenakan capek mendengar yel-yel ganyang Malaysia yang tinggal ngomong doang, Noordin Mat Top telah membuktikan cuman 1 sahaja warga Malaysia bisa menganyang indonesia!!!
Konfrontasi - ganyang Malaysia = gagal
Sipadan Ligitan - ganyang Malaysia = gagal dan malah Sipada Ligitan diambil Malaysia
Kasus rasa sayange - ganyang Malaysia = tinggal ngomong doang
Kasus Mahohara - ganyang Malaysia = sama aja Blue Energy, tinggal ngomong doang
Ambalat - ganyang Malaysia = hasilnya NOL
DOARRRRRR!!!!!!! Dr Azahari menganyang Bali lewat babu/orang indonesia yang menjadi suruhannya
DOARRRR!!!!!! JW Marriot meledak 2 kali diganyang oleh warga Malaysia
KESIMPULANNYA: 3 DEKADE INDONESIA CUMAN MEMBUAL GANYANG MALAYSIA, HASILNYA = BLUE ENERGY.


indon kena ganyang ngan mat top,hahahaa!!

INDONsial=MEXICO=GARUDA=G2O..siapa HAIBAT?

Persamaan INDONSIAL & MEXICO :


01.Ahli G20
02.Menyembah Garuda (lambang jatanegara)
03.Nilai mata uang yang rendah
04.Terkenal dengan PATI (menyusahkan US & Malaysia)
05.Kriminal & peneyeludup narkoba
06.Pengekspor Pekerja Seks Komersil
07.Korupsi yang tinggi
08.kadar pedofil yang tinggi
09.Pengekspor babu & koeli
10.Pedagang manusia yang terkenal
11.Tenaga Buruh Bawah Umur yang ramai
12.Rakyatnya ramai yang bodoh.
13.kadar busung lapar yang tinggi
14.Kasus perceraian yang tinggi akibat selingkuh
15.Bangsa yang punya budaya purba tapi berakhir jadi bangsa goblok!
16.Punya sejarah pembantaian massal rakyat sendiri oleh junta militer!
17.Punya wilayah besar tapi kerana bodoh jatuh ke tangan tetangga, beda ama indonsial, Mexico tanahnya dibeli oleh US & Perancis.
18 )Garuda pesawat tua umpama burung pipit
19 )Pesawat yg selalu jatuh..garuda patah sayapnya
20 )Suka hiburan kah kah
21 )Indon banyak pesakit pinggang patah






22 )Indonesial bisa cipta drug lebih bagus dari Mexico untuk di exsport ke Malaysia untuk nyuntik pada warga TKI.


23 )Mexico bisa bicara bahasa Indonesial tetapi Indonesial gk ngerti bicara bahasa Mexico,Mexico pinter dan Indonesial dungu.


24 )Idonesial klaim bamboo runcing Mexico tetapi Mexico gk ribut mw klaim tarian pendek/pundek dance dalam bahasa Mexico.


Ternyata siapa menyembah garuda adalah bodoh & harus menjadi babu kpd negara tetangganya, kah kah kah kah!


Ada sapa2 mau nambahin?


aku pingin makan daging garuda. ada jual gak di pasar2 zakarta? musti enak buaanget

Apahal Inul Nie, Ada Bisul Ke Apa?

gerudi inul




gerudi inul


Wah, sungguh celaka si Inul nie posing tunjuk bontot camnie. Gambar camnie leh lak lepas. Memang apa kejadah haramnya posing camnie. Nie mesti gian nak bagi orang tengok bontot dia tue. Bukan lawa sangat pun.


Abang-abang amik gambar tue seronok tak ingat la. Orang dah bagi bontot free. Layankan jerlah. Inul oh Inul. Apo nak jadi ngan artis Indonesia sorang nie.




wow kalau ambil gambar bontot cameraman berpusu-pusu ek
inul oh inul
ni inul goyang lagi kat kl plak apa cite ek


pompuann indonn pelacurrrrr
org laki mmglh suke r
tp klau aq kat situ mmg nk kene si inul siol nih
aq amik batang besi panas
cucuk bontot inul br padan muke
bg jer kat mamat serbia ker israel ker

WANITA INDONNN WANITA SETAANN !!!!
TAK BERDERAJAT DI MATA DUNIA !!!
ORANG PULAUU !!!!
Awek Malaysia lebih sesuai menjadi business woman, Arkitek, Lawyer, dan profesional lain. Sebaliknya Cewek indonesial lebih sesuai dijadikan pelacur di lorong-lorong kotor.
Cewek Indonesial banyak jadi pornstar.Hahahaha
Memang indon pandai melacur. Hebat. Numero Uno!

INDONN BABIII

Cewek Indonesial lebih sesuai dijadikan pelacur


Indon Buta Sejarah,Setuju? *_*

tenyata kalian buta sejarah!! sebenarnya indon merdeka taon 1949..tul khan?? merdeka taon 1945 hasil hadiah dari jepang gak di akui oleh tuan belanda...makanya indon beroperang dengan tuan belanda sampe taon 1949..


setelah tuan belanda menerima tekanan dari PBB, Amrik dan United Kingdom akhirnya tuan belanda mao memerdekakan indon..


so indon harus berterima kasih kepada Jepang kerna kalo gak jepang buru-buru memerdekakan indon gue pasti indon masih bertekuku lutut sama tuan belanda..dan gue pasti indon adalah negara paling akhir merdeka di asia tenggara..




Fakta sejarah:
1 INDONESIA tidak pernah wujud sebelum Sumpah Pemuda Indonesia pada 28.10.1928.
2.Apa yang wujud ialah bahasa-bahasa suku kaum seperti Jawa, Bugis, Palembang, Minangkabau, Riau, Aceh, Banjar,dan banyak lagi.
3. Bagitu juga, budaya INDONESIA tidak ada.Yang ada ialah Budaya suku kaum.Ada yang di ciplak dari Ugama/Budaya Hindu sepert Tarian Pedet di Bali.Ada yang berunsurkan Budaya Islam dari Bumi Arab.
4. Perkataan Sang Saka Merah Putih dan Pantjasila adalah diciplak dari Hindu.
5.Perkataan INDOnesia itu adalah berasal dari Hindu.Banyak tarian, nyanyian, dan bangunan seperti Borobodur adalah datangnya dari negeri negeri di India. India pada masa dulu tidak juga ada kerana Sub-Continent India sebelum kedatangan Imperialis Inggeris,adalah di perintah oleh Sultan atau Maharaja Hindu dan Islam.
6.Bendera INDONESIA itu adalah sebenarnya tiruan dari bendera Principality Monaco di Eropah.
7.Bahasa Indonesia TIDAK ADA dalam sejarah kebudayaan dunia. Apa yang ada adalah BaHASA MELAYU.
8.Kerajaan Melayu sudah ada beribu tahun di negeri Langkasuka (Kedah).
9.Jelas dari segi SEJARAH, yang ada Budaya Suku Kaum. Yang ada Gugusan Kepulauan Melayu
NUSANTARA itu ciptaan baru.
10. Orang Melayu memang ada Raja Raja dan Sultan Sultan di Sumatra dan Seenanjung Tanah Melayu.
11. Jangan buta sejarah. Buka buku buku, yang ada di simpan di Belanda dan British Museum.TIDAK ADA sebutan INDONESIA dalam Buku Sejarah lama.

Wednesday, December 2, 2009


kenapa indon macam anjing tersepit

aku pelik betul.. begitu banyak malaysia membantu indon ketika dalam bencana... mengapa rakyatnya memusuhi malaysia? saling tak tumpah macam anjing tersepit... mengapa?




dah nama pun inDOG, memanglah mereka suku-sakat anjing...


p/s: kalau sebut babindon pun spesis mereka lah jugak..


memang biasa lah kalau anjing itu tersepit, lapar dan hidup merempat ia akan jadi bengis,liar dan menyalak tak tentu pasal. Oh ya! anjing itu namanya indon.


indon = indog
indon = babindon


indog = babindon


uiks, kene samak ni... lepas ni korang kalu pegi indon kene bawak sabun taharah utk samak hahahahahha...




eh eh eh..... anjing oh anjing, anjing oh anjing.. yei yei! indon anjing... yei yei indon anjing... yei yei indon anjing...

Melampau!! INDON Klaim Gado-Gado

banyak lagi masakan tradisional Malaysia diklaim Indon seperti Soto, Ketupat, Lemang, Satey, Nasi Uduk, Nasi Goreng, Mee goreng, Laksa, Bubur kacang,..dan lain-lain lagi..


apa kamu ngak ada masakan tradisional sendiri ya??


Tetapi mereka malu untuk claim Nasi Aking, ampo atau napal.


Tapi saya suka sambal uleq, rojak bebek, sambal kelenyom, dendeng tawon, sambal tahun dan konthol wedus..


Bila ya...mereka akan claim.?


Di tempat kita mujur tidak ada nasi kucing dan nasi kerdus.. Yang ini biar mereka claim...(INDON MEMANG BINATANG ..MAKANAN BERSAMA KUCING DAN BINATANG DISANTAP BERSAMA SATU MEJA)


Silap-silap haribulan nasi bontrot dan nasi berkat akan dipatenkan sebagai nasi kebangsaan mereka. Nanti malaysian makan muntah-muntah.

Malaysia tak anggap indon serumpun!

bangsa malaysia dan indon harus dipisahkan dan bukan serumpun lagi.bangsa malaysia adalah bangsa yang maju,bertamadun,kaya dan prihatin. berbanding dengan bangsa indonesia,bangsa yang hina,malang dan bangsat.dah diberi kerja kat malaysia langsung tak berterima kasih.
dah la negaranya selalu ada bencana.berlagak nak ganyang malaysia.boleh dikatakan bangsa indon ni bangsa babi hutan!


indon bangsa hina!geli la aku kalo siapa yang kata malaysia serumpun dengan indon! NAJIZZZ




Melayu maju, indon mundur
Melayu kaya, indon miskin
Melayu berani, indon pengecut
Melayu lebih besar dari indon
Melayu lebih tinggi dari indon
Melayu lebih kuat dari indon
Melayu usahawan berjaya, indon malas berusaha
Melayu majikan, indon babu
Melayu lebih kaya dari etnik cina, indon lebih miskin dari etnik cina.


Dari segi genetik juga memang ada perbezaan.




Melayu adalah manusia mulia


indon = BANGSA BABI HUTAN .. CELENK


indon mundur, tak boleh cakap english!

the biggest loser asia membuktikan warga indon adalah dari kalangan pendidikan rendah, mundur dan ketinggalan...


peserta dari indon TIDAK BOLEH berbahasa international, english! memalukan!


peserta2 lain dari seluruh asia fasih berbahasa english, hanya indon yang tak boleh, bukti indon mundur dan jaaaaaaaaauuuuuuhhhhh ketinggalan dalam kancah international....


malu deh jadi warga indon.. bangsa mundur...




hey miskindon, jangan terlalu stress...


terbukti di kancah international indon itu bangsa mundur, bangsa indon bangsa tidak international, bangsa kodok bawah tempurung...


bangsa kampungan, jijik dan memalukan asia!


kalian dah dijajah belanda ratusan tahun, pun tak boleh berbahasa belanda kan? apatah lagi nak berbahasa international! bodoh benar indon nih...


aku tak sabar menunggu episod pertama the biggest loser asia. nak tnegok kekampungan peserta indon! kah kah kah!


aku pun tgk smlm..
the biggest loser asia


di indon skejap je udition sbab indon memalukan asean.


"Kemajuan Malaysia saat ini pun tidak terlepas dari strategi pemerintah negeri jiran itu mengirim sebanyak mungkin warganya belajar ke negara-negara industri maju, sehingga sumber daya manusianya kini umumnya "lebih baik" dari Indonesia. "Bahasa Inggris pun tidak masalah bagi mereka," katanya.


Sebaliknya Indonesia menghadapi "bottle neck" pada kualitas sumberdaya manusia. "Kualitas sumberdaya manusia adalah masalah besar di Indonesia. Di Indonesia, orang-orang `qualified`(ahli) sangat terbatas," kata akademisi perempuan kenamaan, Dr Ir Ratna Megawangi MSc itu."


SO INDON U MUST ACCEPT THE FACT, CARILAH ILMU, JANGAN CARI MUSUH MLULU!


kalau dah tahu tak boleh berbahasa english tak yah la angan2 nak masuk biggest loser buat malu jer
bodoh la indon nie
tu la mak bapak soh pergi sekolah ko pergi dangdut

indon suka bunuh diri di mal? hobby terbaru dari indon..

30 november. 2 warga indon Ice dan Reno (25) melompat dari lantai 5 pusat perbelanjaan grand INDONesia dan senayan city disebabkan rasa malu sebagai awek indon


org Aussie pon dah strt pggil kamu indon..
sgguh hina skali kalian wahai org indon..
bgsa kamu dihina di seluruh dunia..
hahaha...


hehehehe BABINDON sekor ni perasan giler.....Indon.....Indon....h ehehehe




Ya..ya..its not funny but why? Tuhan benci orang bunuh diri kan? kenapa mesti bunuh diri? Malaysia / Indon Tuhan tetap benci hamba nya membunuh diri..that is!


NEW HOBBY AND NEW HABIT OF INDON

Hoi Indon..mahu berjudi ingat anak bini ya!

konon di indon tiada perjudian..ptuiiiiihhh.Bangsa munafik..


don..kalau mahu berjudi biarlah berjudi moden..jangan melaga ayam..judi kampungan!


Di Indonesia, tradisi berjudi memang menjadi pemandangan sehari-hari. Hampir di setiap pelosok negeri ini, dapat ditemukan praktik perjudian kendati dengan beragam cara. Untuk tingkat kampung,“nyabung ayam” adalah salah satu trend mark perjudian. Pusat-pusat perjudian paling banyak ditemukan di kawasan perkotaan. Tempatnya pun bermacam ada di terminal, gang-gang pasar, depan toko, atau di gedung-gedung khusus yang hanya dihadiri oleh orang-orang yang “khusus” pula. Uniknya, kelas judi di Indonesia tidak merata, yang berjudi sesamanya, yang kaya juga begitu, punya klub sendiri yang mengurusi praktik perjudian.


Judi di Indonesia sangat dekat dengan premanisme dan baking, sehingga sangat sulit bagi masyarakat untuk mengawasi praktek tersebut. Selain ada keterlibatan aparat, tempat perjudian juga selalu dilindungi oleh beberapa gelintir orang yang punya “kuasa”. Dengan kata lain, judi di Indonesia memang sudah menjadi tradisi dan nampaknya sangat sulit dihapus. Kendati negara tidak mendukung, tetapi “kekuatan negara” selalu digunakan untuk melindungi praktek tersebut. Jika kita bandingkan dengan Malaysia, orang yang berjudi adalah orang-orang kaya. Mereka berjudi bukan sebagai mata pencaharian. Bukan juga diikuti oleh tindak kejahatan setelah kalah dalam berjudi. Berjudi bagi mereka adalah suatu kesenangan. Karena itu, ketika berjudi mereka tidak pernah membayangkan apakah anak istri sudah makan di rumah. Begitu juga, manakala menang judi, tidak lantas membuat mereka berhenti kerja untuk menghidupi keluarganya.




usah laga ayam ya don..judi murahan ..low class!


konon gak berjudi..konon judi di haramkan tapi hakikatnya..judi ada di mana2!


tolol!


hehehehe...laga ayam togel ke???....Inon oh Indon....hehehehehe




Bangsa indon hiporkrit, kata kita yg bjudi tp mrka lebih teruk.. Dasar indon ORANG PULAU


INDON..


daripada ko laga ayam...
menyeksa binatang tuk keuntungan tuan nye..


lebih baik kau tengok WWE "Smackdown"
ade gak feadahnye...


hehehehe....kalah laga ayam ke BABINDON???...jgn stress ye BABINDON...suruh bini melacur, boleh beli ayam lagi....hehehehehe




Kira ORG PULAU (INDON) ni low clas ye, apa main togel (aku igt main2 bogel), indon2x bikin malaysia tertawa je dgn kelakuan mu Hahahahahahaha

Gara2 Indon, Album Terbaru XPDC Sold Out!!!!

KUALA LUMPUR
Setelah hampir 20 tahun XPDC berada di persada seni, telah banyak pahit manis serta ranjau duri yang mereka tempuhi seperti pertukaran anggotanya bersilih ganti, kini setelah12 tahun mereka kembali bersatu… bukan satu jangka waktu yang singkat untuk dinantikan. Namun kalau sudah ketentuannya begitu apalagi yang dapat dilakukan. Sejarah akan tinggal sebagai satu sejarah. Yang baik jadi tauladan yang buruk disempadankan.


Begitulah yang terjadi kepada kumpulan XPDC. Pelopor muzik ‘Heavy Metal’ Malaysia ini.
Demi satu perjuangan, kini mereka bergabung semula…BERSATU kepada yang asal untuk peminat-peminat ‘brutal’ mereka.


IZO pemain gitar, ZUAR – bass, AMY – dram, dan MAEL sebagai penyanyi utama…inilah yang dirindui peminat mereka. Kombinasi yang ada karismanya tersendiri.


Kali terakhir mereka bersama adalah pada tahun 1997, di kala penerbitan album keempat mereka, BRUTAL yang masih berbisa hingga ke saat ini.


Menyentuh tentang album terbaru XPDC,“RASOPARISO” akan memaparkan lagu-lagu baru XPDC yang berkonsepkan Fast Heavy Metal, Ballad, Moderate, dan 60’s / A go-go.


Keempat-empat konsep ini adalah konsep-konsep muzik yang pernah menaikkan nama XPDC dipersada muzik tanahair. Elemen kombinasi ini sebenarnya datangnya dari 4 album mereka sebelum ini iaitu album: Darjah Satu, Timur Barat, Kita Peng Yu, & Brutal yang digabungkan dalam album penyatuan semula mereka ini demi menyempurnakan kerinduan peminat mereka.


“RASOPARISO” juga adalah kesinambungan bagi album “ROCK UNION” yang telah diterbitkan dan dipasarkan pada tahun 2008. Album tersebut adalah terbitan bersama Life Records dan EMI Malaysia.


Antara lagu-lagu yang bakal berada di dalam album terbaru XPDC – Rasopariso ini pula ialah:


1. Rasopariso (reggae rock)
2. Aku Tetap Aku (ballad)
3. NtahyeNtahtidak (Moderate)
4. Sana Sini Sama Saja (Heavy Metal)
5. Rasa (ballad)
6. Sampai Bila (Heavy Metal)
7. Puing Cinta (60’s)
8. Curahan Rasa (moderate ballad)
9. Menentang Arus (moderate ballad)


Manakala ada 4 lagu ‘Headbang’ yang diambil dari albu terdahulu XPDC yang telah di master kembali dimasukkan dalam album ini selain VCD Kronologi XPDC sebagai bonus kepada peminat setia XPDC. Lagu tersebut iaitu :


- Raja Kertas
- Talam Dua Muka
- Bahalol
- Tak Nak Jadi Soh Chai


“RASOPARISO” bermaksud budi-baik. Ianya cukup sesuai dengan tujuan gabungan dan album mereka ini yang mana tidak lain dan tidak bukan menjadi buah tangan mereka untuk industri muzik tanahair dan juga peminat-peminat XPDC sendiri.


Album dan gabungan ini juga sebagai satu balasan yang diterjemahkan sebagai satu penghormatan buat Allahyarham Zul Adnan atau lebih dikenali sebagai J.S Kevin. Individu yang menamakan kumpulan ini sebagai XPDC. Disamping menjadi penerbit eksekutif bagi kumpulan ini, Allahyarham jugalah yang banyak mengubah lagu & lirik berhantu kumpulan ini.


Album RASOPARISO yang diterbitkan oleh kumpulan XPDC sendiri telah pun menjengah pasarannya pada 6 November 2009. Yang menariknya album ni telah pun dijual 50,000 unit dalam masa 1 minggu. Yang pasti peminat muzik tempatan mahupun warga Indonesia yang bekerja di sini yang amat meminati XPDC melariskan jualan tersebut. Banyak kedai CD telah kehabisan stock. Apa yang pasti, Mael, Izo, Zuar dan Amy akan bergerak semula sebagai XPDC Reunion untuk memanaskan kembali suasana industri muzik tanahair. Dijangkakan juga mereka akan membuat sebuah persembahan istimewa di atas gabungan semula dan penerbitan album terbaru ini.




nampaknya muzik indon telah dipijak2.. indon di sini memang fanatik sama xpdc.. tiket fun fair memang selalu sold out krn ramai org indon yg tengok..




indon mana tahu mengerti pasal muzik.. hanya tki di sini yang mengerti. nampaknya tki sudah tidak minat sama band2 lembik indon.. leleh memanjang..




XPDC berjaya memegang tunggak industri muzik era 90 ;an sebagai kumpulan rock tanahair yang unggul selepas kumpulan SWEET CHARITY untuk era hujung 70an dan selepas keunggulan kumpulan SEARCH untuk era 80an.


hahahahahaha.. cayalah lu... indon ni kalau pergi pasar akan berpakaian serba hitam & ada logo xpdc pada topi, baju, seluar, kasut & spendernya sekali.. lagu sesuai utk indon ni hamba abdi & bahalol..


ada yg tau XPDC?? kena jadi kuli di sini dulu bro baru lu kenal XPDC..





7 komentar:

  1. NEGARA MALAYSIALAN NEGARA BODOH...HIDUP DI DUNIA PUN CUMA SEKEDAR JADI SAMPAH...
    DASAR NEGARA GAGAP TEKNOLOGI KETURUNAN KERA NEGARA PALING TOLOL DI ASIA TENGGARA NEGARA YANG RAKYATNYA PRIMITIP MACAM KERA BARU BISA MEMAKAI BAJU DAN CELANA ITULAH NEGARA KALIAN NEGARA TERHINA DI DUNIA MALAYSIA....

    PARA HACKER MALAYSIA BODOH WAKTU TANGGAL 31 AGUSTUS KEMARIN SITUS 2 WEB MALAYSIA DI HARD ATTACK OLEH HACKER INDONESIA DENGAN STRATEGI SERANGAN FAJAR...

    WKWKWKWKWKWKWKW...
    DASAR TOLOL RAKYAT BANCI....MENYERANG INDONESIA PUN LASKAR HENTAK2 BUMI PADA KETAKUATANDASR PECUNDANG...JANGAN BANYAK OMONG LOE...BAUKTIKAN BAHWA NEGARA MALAYSIALAN ITU KAYA...KAYA ANJING MAKSUD GW...

    WKWKWKWKW

    BalasHapus
    Balasan
    1. Gadis Asia Cantik Putih Mulus Toket Gede Meki Tembem,Foto Telanjang Bugil di Kolam Renang

      Cerita Seks Ngentot dengan Tetangga Baruku Yang Putih Mulus dan Bahenol,Foto Sex Hot Model Baby Juwita

      Gambar Skandal Isteri Dengan Boss Bogel Hot Tetek Besar Gambar Tudung Tetek Kecil Cipap Ketat

      Kisah Sek bersama Janda Muda Di kota Bandung @ Nikmatin Susu Montok Mbak Lina Dan Mbak Wati

      Cerita Sex Tante Kos Bernama Rita Paling Hot Foto Bugil Telanjang Dewi Cinta Tanpa Sensor Laris Manis di Internet

      Mulusnya Susu ini siap untuk di emut, info cewek telanjang yang mau ngentot memek,Cream obat pemutih wajah Alami - Permanen - aman

      Gambar Awek Bikini Bogel Tetek Besar Erna Pamer Toket Pake Seragam Sma Lalu Ngentot

      Video Anak Smp Mesama Pacarnya Diruang Tamu,Cewek Suka Tampil Bugil Depan Cermin

      Ameri Ichinose : 50 Foto Bugil Bintang Baru Porno Jepan...Mulussss,Koleksi cewek Lagi Garuk Memek Di Tempet Umum... Kagak Sadar

      Tiga Saudara : Pose Hot Bugil Pamerin Memek Sambil Cuci Mobil..berbusa - busa.Foto Sexy Tamara Bleszynski Pakai Baju Hitam

      Pose Hot Abg Sma Bugil : Lagi Pamerin Susu & Memek..Kelakuan Binal,Video Live : Ngentot Abg Bertudung Yang Liar ..Maen Diatas Kursi Kuno

      Ass Point Fuck] Photo Ngentot Hot : Adegan photo Abg Saat Dientot..meringis keenakan Gan,Download Video Porno Angel Lelga Full 3gp

      Photo : Indonesian Umbrella Girls Collection, Luuuaarrrrrr biaassaaa,Download Video Porno Jenifer Duhn Terlengkap 3gp

      Foto Hot Tenty Kamal for Popular Magazine,Rupa ini Perkerja Mas 5 Bintang ... Amat Memaluka

      Foto HOT Cewek LESBIAN Sumpah HOT Banget Gan,Cara Memperbesar Penis Dengan Vakum Penis Tarik Sport

      Hapus
  2. idih...! org Malay ..! Braninya cuma hina orang indo
    padahal tak tahu dirinya lebih hina drpd anjing

    BalasHapus
  3. halahh , ngomong doank brani'a -__- Negara CACAT yg gk bsa berdiri sendiri = mALAY ..
    org"a sok"an pula -_-
    klo ane ketemu org mALAY di Deket ruamh Gue , udh gue Kill tanpa pikir Panjang !!

    BalasHapus
  4. wooooooy malingsial alias malaybanget, loe pikir loe aja yang merasa males ngakuin negara serumpun. bangsa w bangsa melayu terhormat alias INDONESIA juga ngerasa jijik dan hina kalo ngakuin loe negara serumpun sama negara w. dasar malaysial anjing babi bangsat ngentot kaya kontol anjing. loe malu punya warga negara yang gak jelas. ras india loe akuin jadi warga loe , ras cina loe akuin juga, sampe ras arab loe buat juga sebagai warga loe. bangsa loe itu bangsa yang mana bangsat. pantes ras sama budaya w loe ambil. emang dasar malingsial loe. loe baru digertak GANYANG ANJING MALAY.aja dah ketar ketir kaya biji peler loe yang abis ngeluarin pejuh. DASAR MALAYSIAL NGENTOT ALIAS BANGSA BANGSAT YANG TAK BERADAB. HIIIIIIIIIIDUP INDOOOOOOONEEEEESSSIIIIIIIIIIA.......

    BalasHapus
  5. BUAT BANGSA INDONESIA YANG MEMBACA SEMUA POSTINGAN DARI LAMAN ATAS SAMPE BAWAH. JANGAN MERASA TERHINA ATAW KECEWA. ITU SEMUA HANYA UNEK-UNEK BANGSA YANG GAK PUNYA JATI DIRI.

    BalasHapus
  6. kata bung Karno "indonesia merdeka tanpa minta2 pertolongan dari negara lain gak seperti negara tetangga kita".. kami bangsa yang dianugerahi PANCASILA..

    BalasHapus

Selamat Datang di Anak Salido

Komputer

AJAIB dan Unik

Indonesian Football